Monday, October 4, 2010

cengengkah aku????


baca tajuk je aku dah mula mushkil ngan diri aku sendiri...hahahahah..sekarang aku ni semakin cengeng...skit2 nak nangis...tapi bukan atas semua sebab...sebab paling utama bila berpisah dari my dear..n bila windu dia

mmg sedih sangat la...teramat sedih..tambah2 lagi bila tgk keta dia bergerak ke arah yang bertentangan ngan aku...mmg sangat sayu...bila nampak keta dia bergerak menjauhi aku tu mula la bawa keta menitis2 air mata...huhuh...

aku mula sedar ni 2 minggu lepas masa kitaorang gerak dari putera mahkota (umah abg dia) lepas pg kenduri bff my dear ni....lepas je tol putera mahkota tu dia ke kiri (seremban) aku ke kanan (kl)...ngan tak semena2 air mata bercucuran...mmg sedih...

minggu lepas pun jadi benda yang sama...masa menaip ni pun air mata dah bergenang...tapi sebab kat opis tahan je la akma.....huhuhuh...

knpa jadi macam ni???knp dah makin lemah..tak bleh macam ni..bahaya ni...sebab nanti lepas kawen aku n dia mmg besar kemungkinan akan dok jauh...macam ne la nanti????

arg...aku dah tak tau nak buat apa....

mizz u b!!!!!!!!!!!!!!

p/s:aku jadi macam ni mungkin sebab aku tak buat pape pun lagi utk kawen kiteorng sebab my mum cakap awal lagi.....awal lagi?????

No comments:

Post a Comment