Monday, September 27, 2010

....

sebenarnye tak de tajuk utk post ni...tak bleh pk tajuk entry yang sesuai...sebabnye last weekend aku pg la wedding bestfwen my dear..dari pagi la....(sampai dah bleh kamceng ngan mak ayah n adik beradik dia....)

tapi yang sayunye bila akad nikah dia la....n entah knp bagi aku time akad tu la time paling sedih...lagi satu bila tgk mak dia n adik beradik dia semua nangis mmg sebak la...n adik dia plak bagi ayat power..hehehhe...

"dah jadi suami org abg aku ni"...sambil nangis...

so mmg akan nangis la kan????klu bukan pengantin, family pengantin...

banyak sebab k nangis ni...n aku malas la nak senarai semua..masing2 ada alasan sendiri utk nangis...

tapi pape pun last weekend mmg best sebab dapat pg kenduri kawen n yang paling best....DAPAT MENGHABISKAN MASA NGAN MY DEAR (walaupun masa kenduri tu my dear buat tak peduli je kat aku....)

tu je la...utk kawen aku mmg tak dok apa2 hupdate pun...aku pun malas...

ucapan khas utk diri sendiri: kamu ada 4 bulan lebih je lagi utk siapkan semua......heheheheh...

No comments:

Post a Comment