Thursday, October 14, 2010

14th October 1985..

hahahah..yes TODAY is my beloved tunang punya bezday...really luv him...

hepi bezday b...this entry khas utk dia...hehehehe..

meh kite cite skit pasal my dear ni k...Azhan Ahmad ni mmg seorang yang sangat pendiam..even family dia sendiri cakap dia mmg macam tu..tapi dia ni sangat la pentingkan family...apa yang buat aku suka dia???entah la...tak bleh nak pk knp...just aku suka dia..mula2 suka menyakat..ye la kan dia tu diam...aku buat apa pun dia senyum je....lagi la sakan aku menyakat dia..heheheh...

apa adiah bezday dia tahun ni???tahun lepas aku bagi dia set belt sebab dia asyik cakap nak belt baru..tahun seb tu aku bagi baju adidas yang dia mmg kemaruk sangat..tahun ni sebab kiteorang slalu jauh so aku tak tau la plak dia nak apa...dia ni sama mcm aku..nak pape bukan reti minta....klu tgk asyik terbelek2 tu mmg dah bekenan kat ati la tu....tahun2 seb ni kitaorang sentiasa bersama so tau la apa yang dia kemaruk...so tahun ni aku blur skit..dalam tak tau nak bagi apa aku tgk2 la kat fb tu...n terbekenan kat homemade chocolate...so lepas dah survey2 aku pun pilih la yang ni...ok la akak ni buat...rasa aku tak tau..tapi lawa la n harga bleh tahan...

aku minta akak tu pos bagi sampai ari ni...tapi pagi2 isnin lepas akak tu msg cakap dia tak sempat nak pos esok (selasa nak pos sebab bujet amek 2 ari utk sampai)..so aku pun ok kan je la...n tengahari selasa tu my dear kol....

hahahahah..dah sampai...awal 2 ari plak....tapi tak pe la...aku pun tak bagi dia makan lagi..paksa dia amek byk2 gamba benda tu...heheheh nanti dah ada gamba aku tunjuk ok...heheheh..really hepi bila dapat hepikan dia...n terperanjatkan dia...

so tu je la...n aku ada ucapan khas utk dia...

khas utk b...

b really luv u b...until d end of the time...
4 d rest of my life...now n forever i b there 4 u n i hope u alwayz b with me
b u are the best thing that ever happen to me...
can't imagine my live without u..betul2 tak bleh andai b tak de..

hepi bezday my luv...
semoga semuanya dipermudahkan utk b...
semoga semua kebahagian akan jadi milik b...
last but not least...
i luv u azhan ahmad...
hepi 25th bezday!!!

No comments:

Post a Comment