Tuesday, October 26, 2010

bulan yang penuh bintang...


salam...heheheh..ni bukan nak cita pasal malam tadi yang penuh bintang dilangit...tapi nak cita pasal bulan madu...

bulan madu...aku masih mempunyai masalah nak beli tiket utk bulan madu aku....sebanarnya banyak masalah yang buat aku asyik tak jadi beli je...nak tempah pun asyik tak jadi...

meh aku senaraikan masalahnya banyak2 tu...:

1. aku tak tau nak pg mana....bleh tak???arhhh..berbelah bagai nak pg mana..dalam malaysia???luar negara???nak pg mana ni???ni masalah yang paling besar..bila tak tau nak pg mana so macam ne nak tempah pape...

2. cuti ada ke???aku tak kisah...mmg aku bleh je minta cuti...tapi encik tunang (masa tu jad jadi en suami la kan???) tak tau dapat ke tak cuti...sebab bulan 1 ni dia baru akan tau dia ditempatkan kat ne (ni pun masalah sebab aku tak tau nak cari keje kat ne..yang ni aku cita lain kali la...)...so bulan 2 dah amek cuti kawen...so aku tak rasa cuti kawen dia bleh amek lama2...ye la kan baru masuk..mau nanti bad reputasi...

3. apa aktiviti nak buat masa bulan madu ni????shopping atau just bercuti lepak2 ngan suami???sebab aktiviti ni yang akan membantu aku selesaikan masalah ni 1..

4. kitaorang klu bleh nak pg dalam negara je sebab takut tak de banyak cuti kan...tapi masalah ni plak timbul...banyak sangat plak pulau kat malaysia ni yang aku n dia tak pg lagi....argggg...aku dah tgk2..bagi aku semua sangat best..mcm ne??pulau apa best??selain pulau pinang la ye..pulau perhentian...pulau tioman..pulau kapas..pulau redang..pulau lang tengah..pulau gamia...pulau mabul...ha tgk..malaysia ni kaya kan ngan pulau...so nak pg yang mana ni???

5. lastly, aku tak mau book lagi sebab masih mengharapkan (mmg takkan jadi kenyataan la) en tunang aku tu buat suprise dia dah tempahkan....best kan???ala2 macam adiah perkahwinan gitu...huhuhu...impian...harapan n angan2 je la...

aku dah blur...apa aku nak buat ni..masa dah lah tak banyak...aku harap akan ada masa utk kami...hahahahah...

p/s: personally aku suka pg tempat yang aku bleh rehat2..ye la dah penat siapkan utk wedding kan...tapi tak tau la...dapat berendam kat air terjun best sangat2...

gambar sekadar hiasan sebab suka ngan air terjun..

Air terjun Mahwah yang terletak di kg. Patau, Tambunan. Sumber disini.

No comments:

Post a Comment