Monday, October 25, 2010

macam dah kompem je...

salam...selamat ari isnin utk semua...isnin memang terkenal ngan istilah 'Monday Blues' kan???sama la ngan aku..tapi tak teruk sangat kot...

ok baru je jup tadi abg aku kol..dari percakapan dia n semua yang dia bagitau, aku rasa macam dah kompem je apa yang aku sangkakan..(klu nak tau apa baca kat sini)

aku tak kisah la semua tu...janji majlis aku berjalan ngan lancar...n tak de masalah...pakcik tu plak bagitau sesuatu yang kurang enak didengar oleh telinga aku ni....pasal yang ni aku akan cite nanti ye....biar aku kompemkan dulu baru bleh crita..tak mau la buat spekulasi plak kan....

arg...knp la ada perubahan dia saat2 akhir ni....dah la ticker aku makin bergerak ngan cepatnye...aku banyak sangat2 lagi yang tak buat lagi..ni nak kena tambah goodies..yang ni aku tak kisah la...aku buat siapkan nanti bawa balik umah diaorang isi n siapkan je la...tapi nampak mcm banyak je lagi kan???

n yang paling best aku tak kenal pun ngan sapa "bakal kakak ipar ku"...bakal adik ipar ku semua tu mmg dah lama kamceng....

p/s: doakan semuanya selamat utk aku k....amin....

No comments:

Post a Comment