Thursday, September 2, 2010

post malas...

this picture really tell how i am rite now...

salam...sekarang mmg sangat2 tengah malas nak pk apa pun...tak tau apa yang dah jadi ngan diri ni....mungkin penyakit mama dah berjangkit kot...

tak de apa pun yang dah siap dibuat...just minggu lepas balik kg n dah bawa balik la kain tu kat mama..ikut suka mama la nak buat macam ne pun...asal baju tu lawa...


ni cita minggu lepas la masa balik kampung....angan2 nak la bincang ngan mama skit2 pasal my w-day..n nak jumpa kak farah nak bincang pasal baju..tapi hampeh....mama bz jahit baju....tapi bukan baju kitaorang adik beradik la...baju org..baju kitaorang yang paling last disiapkan...(tiap tahun macam tu..) n kak farah bz tengah nak dapatkan kedai dia...

n bila tanya je mama pasal hal2 kawen ni...macam biasa jawapan mama bagi..

"awal lagi kakak.."

n kali ni ada jawapan baru....

"nanti kite beli je apa yang ada...bagi je apa yang dapat dibeli.."

ni jawapan aku dapat bila tanya nak bagi apa kat semua org...senang2 aku buat je sendiri semua...kan senang...hahahahah..tapi masalah paling besar aku ni tak kreatif macam mama..my mum tu tangan seni...aku ni tangan perosak...nanti sure tak jadi....

"akma harus yakin pada diri sendiri!!!"

hati mula berkata2 sendiri..tapi entah la..bila mama n abah buat biasa je aku pun buat dek juga la.....

n my wedding date is in another 5 MONTH....bila aku baca entry B2B yang lain naik risau aku...

last2 bila semua dah tak mau layan aku n aku pun jadi dah malas nak pk hal kawen...ikut je la...klu siap aku kawen..klu tak aku tangguh je dulu event aku tu (sian my dear)...n mama n abah tak bleh nak salahkan aku sebab bukan aku tak tanya...diaorang yang buat slumber je..aku pun ikut jejak la kan....

"LIKE PARENTS LIKE DAUGHTER"

LOL...

sabtu ni ada misi khas yang harus diselesaikan...
hope semuanya berjalan ngan lancar...

No comments:

Post a Comment