Wednesday, September 22, 2010

technology vs traditional

salam...utk semua..walaupun saya tau tak de yang membaca blog ini selain diri sendiri....hahahahah
sebenarnya ari ni just nak merapu skit je la...mengasah kemahiran menaip ni...
technology vs traditional...
yang mana menjadi pilihan kite....
ni bukan cite pasal tema utk wedding ke apa...tapi more on cara kite uruskan utk wedding kite la...sebab banyak yang dibaca kat blog B2B ni ramai yang guna word n exel..n yang paling pames exel la kan???n blog la kan???

so apa pendapat korang???

utk diri aku yang maha pemalas ni mmg la nampak macam exel tu lagi bagus...tapi aku ni traditional skit..klu aku buat dalam exel pun aku akan print n aku akan kepilkan kat buku coklat kesayangan aku yang aku sentiasa usung ke sana sini...

bagi aku lagi puas ati bila aku tulis sendiri..lagi nampak...aku nak potong ke apa ke aku nampak depan mata...n aku mmg suka menulis pun...so tak de la pelik kan bila utk my weds ni pun aku menulis...n klu ada design2 yang aku suka aku cari kat tenet aku print je...lekat kat buku ni...mmg serabut tapi puas ati la....

mmg la org kata tak praktikal..tapi bagi aku aku lebih senang macam ni n aku nampak apa yang aku dah buat or beli...sebab semua resit2 pun aku lekat kat situ...heheheh..mmg bujet abis la aku ni...

so apa guna aku buat blog ni kan???blog ni aku buat utk mengasah bakat menaip aku n just suka2 utk menghilangkan tekanan...lagipun kat sini aku banyak tulis apa yang aku dah buat....

so wahai blog sabar la ye...sebab ko hanya akan di'hupdate' bila ada benda yang aku dah buat or aku nak bercerita..klu tak, tak de la....

so stakat tu je la...

p/s: so bloggers yang lain kenapa start blog on wedding n cara mana korang lagi suka??

No comments:

Post a Comment