Tuesday, September 7, 2010

cubaan kite!!!

mungkin benar apa yang dikatakan org..bila kite di masa bertunang ni banyak dugaan...sama la ngan aku n my dear...mmg banyak sangat dugaan...sampai dah tak terlayan dugaan ni semua...dah buat aku n dia terlalu tertekan...
just skarang aku masih bersyukur my dear still di cc aku yang banyak karenah ni...

aku masih di tahap tertekan lagi sebab masalah yang menimpa kiteorang ni...

sampai satu tahap my dear cakap...

"syg kite tunda la kawen kite.."

arggggggg..tak mau..tu yang paling aku tak mau...tertekan sangat bila dengar..tapi kadang2 aku pun terpk nak buat macam tu juga...
tapi bila dah waras kembali aku pun tak mau.....sapa yang nak kawen di tunda...meh bagitau aku..smua nak dipercepatkan...aku pun...tapi bila masalah melanda jiwa pun kacau tu la yang menjadi masalah...lagipun dah lama aku tunggu tarikh kawen aku ni walaupun tarikh ni tak de la best mana pun...tak de la 11.11.2011 ke...10.10.2010 ke...tapi tu tarikh yang dah lama aku tunggu...huhuhu

really hope yang semuanya akan berlalu n majlis kiteorang akan berjalan seperti yang dirancangkan....

AMIN....

No comments:

Post a Comment