Friday, August 20, 2010

first DIY


salam semua....dah 10 hari kan puasa..macam tak sedar je masa berlalu...
pagi tadi dengar hot fm sedih je sebab ari ni lasy day anne..
anne dah sangat cantek pakai tudung...

sedih tgk gamba ni.....ni masa mini jam kat ipoh...negeri kesayangan anne..


ok tu je nak cite...
sebab sedih dah tak bleh nak dengar anne berceloteh lagi,....sangat suke ngan dia...

ok project DIY aku...
mcm biasa la kan...B2B ni kaya ngan DIY masing2...
aku buat apa yang aku mampu je...
hahahah

apa yang aku dah buat??
aku dah siapkan 7 design sampul kad kawen kiteorang...

hahahahaha....
semalam tunjuk kat my dear dia cakap

"syg buat 7??banyaknye....."

mmg banyak...sebenarnye skit je..tapi aku ubah2 so jadi la 7...

sangat suke ngan apa yang aku dah buat ni...
bangga kejup ngan diri sendiri...

aku tak de gamba la...nanti kau dah siap print semua aku post kat sini k...
best tol...

tapi
.
.
.
semalam juga baru terpk...sampul dah siap apa kata buat terus kadnye...tapi nanti nak pg vendor dia tak cas mahal ke ye???
sebab aku nak dia print je...klu amek kad ngan dia n dia ngan baik hati nak bagi sampul yang dah ada design rugi palk tak amek..
klu amek sian la design aku....huhuhu..sangat tak tau nak buat keputusan...

aku sangat tak tau nak buat apa ni...

opsss lupa...selain kad aku pun dah siap kan tq kad...just nak print je...

p/s: B2B yang lain penah tak mengalami masalah macam ni...

No comments:

Post a Comment