Wednesday, August 18, 2010

terlupa....

salam...mulakan semuanya dengan salam ok akma...
hahahhaha..kn marah ngan diri sendiri..

sebenarnye just nak buat peringatan pada diri sendiri...

AKMA!!!!JANGAN LUPA PAKAI CINCIN LAGI!!!

huhuhu..nak buat macam ne..dah terlupa...
mmg pagi ni entah la...bukan tak nampak cincin tu..dah nampak..dah tau nak pakai..tapi last2 dalam keta tadi terpandang jari...

eh, aku lupa pakai cincin lagi..

ni dah kali yang ke 4 aku lupa...yang ke 3 ari tu sempat diselamatkan house mate..tapi ttp aku lupa kan????

aku ingat lagi masa aku pg 'Kerja Kawen' kat pusat kraf ari tu...
aku lupa pakai...mau my dear ngamuk...
huhuhuh...

sori b...syg tak sengaja la...mmg lupa betul2..

p/s: bukan aku tak mau pakai sentiasa cincin tu...mesti kata aku sayang kan...mmg syg tapi sebenarnye cincin tunang tu ada batu2...abis sangkut kat merata...abis aku langgar semua dinding...takut ilang batunye...aku ni mmg bukan cermat orgnye...tapi tu bukan alasan ok akma!!!!

No comments:

Post a Comment