Friday, August 13, 2010

saturday & sunday plan....

Alhamdulillah ari ni dah masuk 3 ari puasa..
n skarang ni ujan tengah turun mencurah2 kat kawasan opis aku ni..aku sangat suka hujan...
sangat membawa ketenangan kepada aku...
ujan ni rahmat utk umah Islam..selain tu hujan buat aku rasa sejuk n bahagia...
(bukan sedap tido k...tapi aku mmg suka hujan..lebih tepat aku suka air..)

ok dah kuar topik..
sebenarnye nak crita plan utk esok n ahad...

so here what i have plan with my dear Azhan...*luv u b...

Sabtu
1. pagi: bantai tido dulu....tapi puasa kan tak bleh tido lama2 sangat..
2. pastu nak basuh baju..
3. petang: ptg baru my dear akan sampai KD sebab pg dia kn keje..
tujuan: Umah tini...nak tgk baby baru dia n dah lama tak jumpa Iris...
4. pastu nak ajak my dear pg SSF...semua cakap SSF tu best..nak juga la pg tgk2 dulu...membeli tak kot sebab gaji blum masuk...
5. cari tempat buka puasa...
6. masing2 balik umah tido...

Ahad
1. nak ajak my dear pg beli kipas sebab dalam bilik sanagt panas..nak semayang pun tak kusyuk...
2. nak buat apa ye utk kawen ni???cari kad????tak awal sangat ke???
3, 4, 5....belum ditentukan lagi..tgk keadaan la macam ne nanti klu dia ada nak pg mana ke...




p/s: sebenarnye sabtu ni anniversary aku n my dear..dah masuk 2 tahun kitaorng kapel..heheheh...terasa cepat benar masa berlalu...masih teringat masa mula2 main msg ngan dia...main mata...hahahahah...b tu semua kenangan kan????tapi aku rasa macam my dear tu tak ingat je...n aku tak tau nak belikan dia apa la...nak belikan homemada chocolate takut tak sempat siap...entah la...

No comments:

Post a Comment