Monday, August 9, 2010

what i have done...

ari ni ari isnin...seperti biasa la mmg malas nak buat keje...
so keje updated blog yang dah berabuk ni la...

ok meh kite check apa yang i already done:

1. kain utk baju nikah already beli....n dpat sepasang baju melayu my dear
(biasa la kan dah pakej dia macam tu...n dapat sampin skali..so dah tak pening kpala nak cari warna yang kn ngan apa yang aku nak...price: mmg dalam bujet sangat)

2. Tudung nikah already beli...
(nak cantekkan tudung tu nanti kn jumpa my beloved mama dulu...hope kain nikah tu ada lebih utk letak kat tudung tu skit je...)

3. MUA & Baju sanding already bincang ngan kak farah...
(price masih bleh consider..n dia nak buatkan baju baru..suke2..)

4. MUA nikah...
(still tgah pk2 lagi sebab tak tau nak amek ngan kak farah ke org lain...perlu bertafakur lagi ni)

5. Kad
(alredy jumpa yang lawa dimata aku n my dear..just nak pg bincang je...so awal lagi tak perlu kelam kabut..bleh servey2 lagi...)

6. Pelamin
(design aku dah ada just nak tunjuk kat mama je ok atau tak...hope mama n makcik qhori bleh buat...crossing my fingger)

7. Goodies
(aku dah tau nak buat macam ne..just nak laksanakan je belum lagi...hahahahah)

8. Kasut nikah...
(aku dah abis pusing BTS n SgWg mencari kasut. n dah JUMPA..tapi my dear kata jangan beli lagi...huhuhu..harap2 akan jumpa yang suka...

apa lagi ye???entah la...nanti ingat update lagi la...

No comments:

Post a Comment