Sunday, December 5, 2010

post setelah lama menghilang...

salam utk semua....rasanya lama betul tak menaip ni..ada macam2 masalah yang terjadi sepanjang aku berdiam diri dari dunia blog ni...kadang2 rasa macam tak tertanggung je...huhuhuh..terlalu banyak masalah la ko ni syadatul akmar!!!!!!!!

ok meh aku cite satu persatu masalah yang menimpa aku k....

1. aku lupa pasword gmail aku...so tak bleh nak login..tak bleh login mmg tak bleh la nak menambah entry baru kan???

2. kerja aku yang macam hampeh..yang ni aku mmg malas tahap dewa nak cite...dah tak tau brapa kali aku jadi tape recorder asyik mengulang kisah yang sama...so kat sini aku dah tak mau korang terbeban membaca..just ketahuilah bahawa aku sekarang ni..."PENGGANGUR TERHORMAT"...

3. benda no 2 kat atas ni meyebabkan aku ditimpa masalah no 3 ni...aku kekurangan wang utk siapkan majlis aku...dah la aku tgh kumpul duit..tb2 gaji pun tak dapat..ni dah 2 bulan gaji aku tak masuk...mmg sangkut semua...nsib baik la my dear tu bagi duit hantaran...aku minta izin mak abah aku utk guna bayar 'hutang' dulu...burn mcm tu je duit hantaran aku...

4. dah tak de masalah kot...tu je la...

nanti aku akan hupdate apa yang aku dah buat...apa yang aku dah siapkan....bila tgk je ticker tu aku ada lebih kurang 62 ari lagi....hahahahaha..mampukah aku menghadapi semua ini????aku pun tak tau..kansel je jadi pengantin bleh tak????

No comments:

Post a Comment