Wednesday, December 8, 2010

am i too tak amek kisah???

heheheh..rajin plak nak menaip malam ni....banyak plak cite...nak cite lagi bleh tak???bleh la ye..korang yang membaca jangan marah ye...(ada ke yang membaca???)

kan tadi aku cite aku jumpa kawan2 lama aku merangkap OP aku...mcm biasa diaorang tya pasal preparation la...aku macam biasa la jawapan aku kan....tapi disebabkan jawapan aku tu yang membuatkan kawan aku si anod tu marah....tau kenapa???bila aku cakap aku ni tak tau macam ne rupa baju aku n warna yang tol2...mmg abis la aku kn marah...sebab katanya aku ni tak amek tau...kn lebih prihatin...kawen hanya sekali...jangan lepas tangan je...hahahaha..

aku ni lepas tangan ke???bukan lepas tangan...just lebih mempercayai org yang lebih arif dalam bidang mereka...so baik aku jangan pening2 pk (sebab aku ada banyak lagi yang kn pk) n serahkan pada diaorang...sebab bab OP pun aku serah bulat2 kat diaorang..n aku tak pilih2 sangat pun...klu org lain mesti banyak permintaan...aku trima je...hehehehe...diaorang pun pelik...

pelik ke aku ni???bagi aku tak kot...hehehehe...aku just menjadi diri aku sendiri...n aku mmg macam ni...aku tak reti nak menjadi bridezilla...aku buat ikut rasa n perasaan aku sendiri..aku tak reti menjadi org lain...apatah lagi bab detail2 ni....bagi aku semua setel tu dah cukup....hehehehe...
i am not myself if i being other than me!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment