Tuesday, November 9, 2010

keputusan telah dibuat!!!

salam...setelah sekian lama benda ni tertangguh akhirnya semalam aku n budak2 opis aku ni dah dapat kata putus...

n aku pun telah diberi tawaran baru..tapi aku tak brapa nak amek tawaran tu...aku dah berbincang ngan semua...yakni my en tunang n my mum...n diaorang semua setuju yang aku harus pulang ke PENANG...

ye..aku akan pulang ke penang semua...cari la kerja kat sana sementara nak siapkan hal2 kawen ni...nanti dah kawen pk lain...skarang aku dah terlalu tertekan ngan semua yang terjadi...dah tak tau nak pk apa lagi...sangat tertekan ok....

aku rasa ini keputusan yang paling baik...

untuk aku n semua..sebab aku dah tak de perasaan nak buat keje skarang ni...datang opis pun bukak fb je...n blog walking...n tgk gossip girl...macam makan gaji buta..(bukan dapat gaji pun)..

aku nak pulang..aku harus pulang..ni je jalan yang akan mewaraskan aku kembali...

plezzz doakan ini keputusan yang terbaik...n harap tak ganggu majlis aku sebab aku ada banyak lagi yang tak beli...banyak lagi nak guna duit ni...

aku berdoa sangat2...

No comments:

Post a Comment