Wednesday, December 8, 2010

first meeting with OP

salam...akhirnya aku slamat sampai umah...sebenarnya aku ni baru balik jumpa my OP...aku penah cite ke pasal OP ni ye???entah la...dah lupa...

ok meh aku cita..diorang ni kawan aku...kawan dari kecik...so bila aku dapat tau yang diorang ni buat wedding photo aku pun amek la diaorang...sebenarnya 1 of my fwen ni dah lama aku tau..n aku dah lama minta dia jadi OP aku...so dapat la aku OP...yang bujet bleh masuk ngan bujet aku...

ok cite pasal perjumpaan tadi...jumpa bukan cite sangat pasal pakej ke hapa...gosip je lebih..ye la lama dah tak jumpa...n yang paling best bleh dalam ramai2 tu aku sorang je pompuan...(bahaya kan???) tapi sebab aku kenal budak2 tu mmg aku tak kisah...hehehehehe...

so cite2 tadi aku dah kompem la amek diorang...kat sini ada la beberapa gamba diaorang...




so apa yang aku dapat utk pakej ni??
1. 1 custom made album saiz 12"x 15" kot (26 muka surat) dgn beg yang dikatakan poyo.
2. 1 sticky album
3. dvd unlimited picture
4. 1 photo frame
5. free outdoor
6. 3 10R picture..
7. dah lupa apa yang lain....hehehehe..sori ye semua...

semua ni utk harga RM1500...ok tak???bagi aku sangat la ok...

tu je la dulu kot nak cite....nanti dah setel semua akan di review semula k...takut nanti cakap yang aku review n ada masalah plak....

p/s: really have fun sebab dapat jumpa kawan2...n dapat merapu ngan diaorang...sangat suke!!!!!!

No comments:

Post a Comment