Wednesday, April 28, 2010

siapa itu????cuba teka!!!!

ramai yang tak kenal my dear slalu tanya sapa dia n kenal kat ne...
hahahah..citanya agak panjang la...
nak cita ke???perlu ke???
hahahahah...

my dear ni sebenarnya aku kenal masa aku joint GREEN..kitaorang 1 company..
tapi dia ni pendiam..bukan nak cakap ngan aku pun...
aku plak tak reti diam...(lain kan???)

macam ne aku bleh ada hubungan ngan dia???
semuanya bermula pada 1 malam yang dah bleh dikategorikan menjelang pagi la...
biasa la budak green ni bz ngan paperwork...
aku pun tak terlepas la..
dah buat keje tengah malam suer lapar kan???
n masa ni plak my dear ni nak kuar makan...
aku pun pesan la air...teh ais...

tapi sebab jam pun dah kol 3 pagi, aku pun dah sangat mengantok aku naik la bilik ku di tingkat 4 utk tido...malas aku nak tunggu dia..lambat sangat..
tapi sebab ada perasaan bersalah aku pun kelam kabut cari no phone dia dalam gelap malan bilik aku tu??
(budak greenity ada list penuh nama n no phone semua org..siap no ic skali)
dah tu aku msg la kat dia cakap tak mau...kansel..lambat sangat..aku dah ngantok...
pastu kitaorang mula msg..
start malam tu la...
tapi yang bestnye tau tak apa soklan yang first dia tanya aku???
"bleh kita berkawan???"
ada ke soklan tu yang ditanya kat aku???
macam tak de soklan lain lagi...
aku ngan selambenye jawap..."bukan kita dah kawan ke??"
jawapan my dear senang je "nak kenal lagi....tapi just sebagai kawan..."
hahahha..lawak tau dak dia ni...
so kitaorang pun 'kawan' la...

pas dah abis tarining kat darul puteri kitaorang dapat la placement kitaorang...
n aku dapat kat JOHOR!!!..
arg..sedih tol...
tapi...
aku dapat tukar..ada la masalah yang berlaku..
aku pun dapat kat kl je..kje BIOTECHCORP..
kitaorang diberi seminggu cuti seb start keje...
semasa aku kat umah tu..macam biasa la main msg kan...
tapi masa tu aku tengah masak..
dia msg..
dia cakap "jom kita up lavel nak??"
hahahah..tu la critanye...


ni la my dear..tengah pandang apa tu???


heheheh..like tis picture!!!!

No comments:

Post a Comment