Thursday, April 22, 2010

kisah a n a

sebabkan blog ni dicipta sebab nak tengok rentetan perjalanan apa yang aku kena siapkan utk setahun lagi aku nak cita la macam ne semua ni bleh start..

semua pasal bulan 6 ni jadi tak dirancang...
just mula2 mak dia la cakap nak balik kedah (papa my dear org kedah) so dioarang ingat nak singgah la umh aku nak kenal2 la diaorang cakap...
aku pun ngan segan nye bagitau la mama aku...

tau dia cakap apa??
"la orang nak mai, mai ja le...buat apa nak halang"

pastu aku ada bagitau lagi sebab nak kompemkan sebab family my dear dah kompemkan dah pg..
so mak aku cakap..
"dah alang2 mai tu tentu blanja skali la..lagipun lepa kan jauh..takkan nak mai byk kali..membaziq la.."
macam tu ja???
aku pun apa lagi...report la kat my dear..
dia tanya mama dia..mama dia ok ja...
semua family dia setuju..

so kitaorng pun merancang mcm2 tu je la...
sebab tak kompem lagi betoi ka nak tunang ka apa kan...
time ni plak my dear tu kat sabah...ari2 dia akan kol (klu ada line la...) n kitaorang pun bincang la apa yang patut..

so dah ditentukan...
kitaorang akan TUNANG!!!

mcm tak caya kan???
dah nak tunang..

bnayak lagi..tapi kat ni ja la dulu..
nanti aku tulis lagi..

adios...

No comments:

Post a Comment