Thursday, April 22, 2010

kisah 2 bulan...


ok ada rasa macam nak tulis lagi...
so mari kita menulis...
skarang nak cita kisah 2 bulan...
2 bulan yang sangat sakit ati...

semuanya berlaku start bulan feb tahun ni...
biasa la..my dear kena anta pg estet la...
tapi kali ni for 2 month...

huhuhuhu..
slalu dia pg seminggu je...
ujung minggu dia ada..
tapi ni 2 bulan tau..
betapa sedihnye ati bila pg anta dia ari tu..
pastu nak tau apa yang dia pesan??
"syg jaga keta abg baik2 k"

tu je???
pesan jaga keta je?? (sebab vivi kesayangan aku masuk klinik aku terpaksala la pakai mivi dia)
pesan jaga keta!!!!
geram tol..

bila dia kat sana..
argggg...my dear duduk tengah hutan...slalu tak de line..
SAKITNYE ATI...

hanya TUHAN je yang tau betapa skitnya ati ni...slalu tak de line..
dah la jauh...
aku biasa la kepala angin...
hampir nak break juga la aku n my dear...

n sib baik la my dear tu sangat la penyabar ngan perangai aku tu..
dia dah sangat paham bila bulan mengambang mula la aku angin 1 badan..
tapi pape pun...


luv u my dear..

No comments:

Post a Comment