Friday, April 23, 2010

sambungan...a n a

ok sambungan macam ne kita bleh nak tunang..

pada 7.4.2010 my dear pulang ke semenanjung..
hepinye aku tak terkata la...
aku amek half day pg amek dia sebab dia sampai pun dah kol 4..
pas amek dia tu kitaorang bincang la...
sebab sebelum ni dia kata pape pun tunggu dia balik kl dulu..
so dah balik bincang la...

secara amnye family dia mmg nak pg umah aku n kitaorang mmg nak bincang..
so kamis tu dia balik kuantan, jumaat aku balik penang..

sebenarnye balik penang nak hekot mama n abah pg family day..
gamba nanti aku letak...

ok sambung balik...
bila kitaorang dh balik masing2 bincang ngan family masing2 la...

so dah ditetapkan dia akan datang n kitaorang akan bertunang terus...

tarikhnye..
jeng..jeng..jeng...
dia ingat nak buat bezday aku..20.06.2010..
tapi tu ari ahad, so family dia nak balik kuantan lagi takut penat..

so akhirnye keputusan last..
kitaorang akan bertunang pada:

19.06.2010

"hope everything went well"

tunggu post aku pasal hantaran plak...

No comments:

Post a Comment