Thursday, November 4, 2010

2 in 1 mood

salam...ari ni ramai yang hepi sebab esok cuti...cuti raya walaupun bukan raya kite org islam tapi raya 1 malaysia kan???aku pun hepi juga...sebab cuti kan..dapat la ilek daripada masuk opis ni...n epy dapat jumpa my dear azhan...n dapat pg cari baju bertandang...

tapi dalam kegembiraan tu aku sangat la sedih n tension...sebab..

1. gaji tak masuk lagi...n mcm lambat je nak masuk...huhuhu...

2. gaji bulan 11 ni pun macam takkan dapat...

3. aku kn cari keje lain...

semua perkara yang buat aku sedih tahap nak nangis ni semua sebab keje...sebab gaji...dah la bulan ni aku nak pakai banyak sangat...arggg..sangat tertekan...

sepatutnya ari ni ada board meeting utk tentukan kitaorang ni macam ne..akan keje lagi ke atau macam ne...akan dapat gaji ke tak...aku n budak2 opis ni menanti dari ari isnin lagi utk ari ni...sebab ari keputusankan...tapi pagi ni my bos masuk je cakap ari ni meeting tak jadi...

APA????TAK JADI??

knp diaorang ni suka memainkan kitaorang????ingat kitaorang ni tak payah makan ke???minyak keta lagi...keta nak bayar bulan2 lagi...argggg...diaorang dah dapat jagi ribu riban kitaorang ni macam ne???

sampai ati diaorang buat kitaorang macam ni.....slalu buat kitaorang macam ni..sangat sedih...

p/s: ada sesiapa tau kat ne ada kerja kosong tak???aku nak la...keje apa pun tak pe la...

No comments:

Post a Comment